Wist je dat je centrale verwarmingsketel om de twee jaar moet worden nagekeken? Dat is wettelijk verplicht.
Bij Woonstroom maken we het je makkelijk:
Onderhoud door Imversa
We hebben een onderhoudscontract afgesloten met Imversa, zodat jij voordelig van een veilige en efficiënte ketel geniet.
Hoe werkt het?
- Om de twee jaar maakt Imversa een afspraak met jou. Je ontvangt hierover een brief.
- Kun je niet op de voorgestelde datum? Neem dan zelf contact op met Imversa.
- Je betaalt elk jaar een bijdrage voor dit onderhoud via je huurlasten, ook in jaren waarin geen controle plaatsvindt.
Problemen met je verwarming of warm water?
Bel Imversa via 03/500 50 00. Dit nummer staat ook op je verwarmingsketel.
Let op voor misleidende aanbiedingen!
Andere bedrijven kunnen je vragen om een onderhoudscontract af te sluiten of een slimme thermostaat te plaatsen. Ga daar niet op in!
Waarom niet?
- Je hebt al een onderhoudscontract via Woonstroom. Extra betalen is overbodig.
- Een slimme thermostaat vereist aanpassingen aan de woning, en dat is niet toegestaan.
- Bij het einde van je huur moet je de originele thermostaat terugplaatsen. Dit brengt kosten met zich mee, net als eventuele schade.
- Een slimme thermostaat kapot? Vervanging is duurder dan een gewone thermostaat.
Wij zorgen voor de administratie
Woonstroom bewaart de onderhoudsattesten van je ketel. Wil je ze opvragen? Dat kan altijd.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op!